Reklama
Oferty dla: Do pobrania: Nasi klienci:
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

S³ownik pojêæ, s³ownik reklamy

A Artyku³y Sponsorowane

To tekst reklamowy z dodatkow± grafik± umieszczony na wybranym serwisie. Tre¶æ artyku³u powinna nawi±zywaæ do tematyki danego serwisu. Tekst w serwisie prezentowany jest w formie zajawki. Mo¿liwo¶ci wy¶wietlania zajawki s± zale¿ne od Serwisu. W wiêkszo¶ci serwisów jest to tytu³ artyku³u wraz z grafik±. Jest to niestandardowa forma promocji, umo¿liwiaj±ca przekazanie rozbudowanej informacji oraz obszern± prezentacjê produktów lub marki. Dziêki mo¿liwo¶ci opublikowania informacji w wybranym serwisie oraz umieszczenia informacji o charakterze eksperckim, pozwala na zbudowanie wiarygodno¶ci marki.

Adres IP

Jest unikalnym numerem przyporz±dkowanym do ka¿dego urz±dzenia sieciowego. Ma on postaæ ci±gu cyfr podzielonych kropkami np. 142.345.567.987. Przyporz±dkowywanie urz±dzeniom adresów IP umo¿liwia przesy³anie informacji zgodnie z protoko³em IP. Znajomo¶æ adresów IP pozwala równie¿ na konfigurowanie urz±dzeñ pod³±czonych do jednej sieci. Nie oznacza to jednak, ¿e ka¿dy u¿ytkownik internetu musi znaæ numer swojego IP.

B Banner

Jest jedn± z form internetowej reklamy graficznej. Banner mo¿e przyjmowaæ formê statyczn± lub animowan±. Banery wy¶wietlane s± na poszczególnych stronach portalu w celu prezentacji marki, produktów i wydarzeñ. Ka¿dorazowe klikniêcie w baner automatycznie przenosi u¿ytkownika do strony organizatora. Bannery mog± przyjmowaæ formê min. billboardu, dublebillboardu, skyscrapera, boksu ¶ródtekstowego.

C Capping

Jest narzêdziem s³u¿±cym do ograniczania liczby wy¶wietleñ danej reklamy przypadaj±cej na jednego u¿ytkownika. Przyk³adowo, gdy dana reklama bêdzie wy¶wietlana z cappingiem "2", nasz u¿ytkownik zobaczy reklamê maksymalnie dwa razy.

M Mailing

List reklamowy przesy³any drog± elektroniczn±. Mailing reklamowy to przekaz, który pozwala na bezpo¶rednie dotarcie do odbiorcy. Pozwala budowaæ zainteresowanie produktem oraz tworzyæ i utrzymywaæ wiêzi miêdzy reklamodawc± i odbiorc±. Wszyscy u¿ytkownicy dlaStudenta.pl wyra¿aj± zgodê na otrzymywanie listów reklamowych rozsy³anych za po¶rednictwem portalu.

P Pop-up/Pop-under

Kreacja emitowana w oddzielnym oknie przegl±darki, po wej¶ciu u¿ytkownika do danego serwisu. Pop-up wy¶wietla siê "na wierzchu" okna przegl±darki. Pop-under wy¶wietla siê "pod spodem" g³ównego okna przegl±darki - w ten sposób kontakt z reklam± nastêpuje po zamkniêciu okna przegl±darki. Pop-up i Pop-under mog± byæ wywo³ywane przez banner reklamowy (wy¶wietlenie bannera na stronie WWW wywo³uje otwarcie siê okienka z pop-up'em lub pop-under'em) albo niezale¿nie od bannera - jako osobna forma reklamy.

R Run-on-site (ROS)

Kampania reklamowa wy¶wietlana na wszystkich, losowo dobieranych stronach danej witryny - niezale¿nie od ich tematyki i ich grupy cenowej.

S Serwis Specjalny

Serwis Specjalny to strona www umieszczona w Portalu dlaStudenta.pl dedykowana danemu produktowi, firmie b±d¼ wydarzeniu. Praktycznie nieograniczona mo¿liwo¶æ zamieszczania informacji - zarówno graficznych jak i multimedialnych - pozwala na pe³n± prezentacjê produktu i oferty firmy. Umiejscowienie Serwisu Specjalnego w wybranym Serwisie Tematycznym Portalu, b±d¼ na stronie g³ównej Portalu pozwala na precyzyjne ukierunkowanie przekazu.

T Toplayer

Reklama graficzna w formie animacji z mo¿liwo¶ci± zawarcia efektów d¼wiêkowych, wy¶wietlana w dowolnym miejscu ponad tre¶ci± strony. Ka¿da kreacja tego typu musi zawieraæ przycisk „x” zamykaj±cy reklamê. Rozmiary i miejsce wy¶wietlania s± ustalone indywidualnie. Pozwala to na efektywne przedstawienie produktu i znaczny wzrost stopnia zapamiêtywania. Konieczne jest wyznaczenie limitu liczby kontaktów z reklam± na u¿ytkownika (maksymalnie 3).

Targetowanie

Dzia³anie pozwalaj±ce na kierowanie reklamy do z góry okre¶lonego odbiorcy. Opiera siê ono na podstawowych danych socjologicznych i demograficznych, takich jak wiek, p³eæ, wykszta³cenie, zawód, miejsce zamieszkania, zainteresowania. Warto podkre¶liæ, ¿e dane takie przekazywane s± przez u¿ytkowników w sposób dobrowolny i wykorzystywane jedynie zgodnie z przepisami prawa polskiego dotycz±cymi ochrony danych osobowych.

V VideoAd

Trzydziestosekundowy reklamowy spot/film video zintegrowany wewn±trz wybranej graficznej formy reklamy. Taka forma reklamy umo¿liwia emisjê na stronach serwisu telewizyjnego czy kinowego spotu reklamowego, a tak¿e przystosowanie dowolnego filmu do wy¶wietlenia w portalu. Na kreacjê sk³ada siê film reklamowy oraz ramka odtwarzacza, wyposa¿ona w przyciski start/pauza, stop, w³±cz/wy³±cz d¼wiêk oraz we wska¼niki za³adowania i postêpu odtwarzania filmu.

Centrala Biura Reklamy
ul. ¦widnicka 19 p. 304
50-066 Wroc³aw
tel. +48 713448696
fax +48 713448695

Czynne:
Od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 9.00-17.00

wy¶lij e-mail Przygotuj Brief

Chcesz zamówiæ reklamê w portalu SerwisMiejski.pl? Masz pytania? Nasz przedstawiciel doradzi w wyborze formy reklamy.

przygotuj brief Badania

Logo stat24
Zobacz statystyki stat24. Aby zalogowaæ siê do statystyk stat24 w polu login wystarczy podaæ serwismiejski i nacisn±æ przycisk "loguj".